2012. január 11., szerda

2011 advent Bécsben

hát egy élmény volt...buszosan mentünk mondván teleisszuk magunkat a híres puncstól..egy igazi átverés az egész, miután hazajöttünk itthon simán produkáltam olyat mint Bécsben(ha nem jobbat). Gondoltam én kis naiv..uhh majd Bécsben kézműves cuccok...el leszek varázsolva azt sem tudom majd mit vegyek...a kínai cuccokból????!!! semmit!!! nagyon gáz, hogy már ezeken a helyeken is csak sárga dolgokat lehet venni, ráadásul nem kis pénzért. A "finom puncs" bögrével 8€ volt..az azért nem semmi!!! Mindegy, kipipáltam itt is voltam..inkább megyek a Hunyadi fiúkhoz, ha pénzt akarok költeni :D

1 megjegyzés:

  1. ... Hát, puncs és puncs között is van különbség, csak néhányszor ittam ott - különbözőeket kóstoltunk - nekünk ízlettek, de való igaz, ha rájön az ember a fűszerekre is, akkor rekonstruálható. Azzal egyetértek, hogy a kinti "adventi" vásár csalódás. Szerintem a mi Vörösmarty térink már sokkal szebb, ha kisebb is esetleg.

    VálaszTörlés