2012. február 10., péntek

Hopi-Patch játéka

Kissé későn ébredtem fel...sokszor megesik velem...viszont megpróbáltam, és Móni http://hopi-patch.blogspot.com/2012/01/varrjunk-egyutt_03.html még bevett a karácsonyig tartó blokkvarrásos játékba. Tegnap már 3 blokkot (5 a lemaradásom) meg is csináltam. Nagyon tetszik ez a kezdeményezés, és külön köszi, hogy bevettetek.
Hát a kézzel varrás nem az erősségem, és nem is a kedvencem..megküzdöttem a keltával és a katedrál ablakkal.






Varrógépest pls!!!

3 megjegyzés:

  1. http://hopi-patch.blogspot.com/2012/01/varrjunk-egyutt_03.html

    VálaszTörlés
  2. Jöttem megdicsérni a crazy-t amit ma tettél fel a levelező listára, de látom itt még nincs fent. Nagyon kedves vidám blokk lett, sejteti kicsit a gyűjteményesed hangulatát. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Györgyi, még ide nem volt időm feltenni :D igyekszem ezt is pótolni. Igen azt hiszem már látjátok az én gyerek lelkemet :D
    Talán most pótolom magamnak ami akkor kimaradt :D ezért a rózsaszín...

    VálaszTörlés