2011. április 10., vasárnap

Aki hazavitt amerikait....

Tavaly októberben Tatabányáról hoztam én is egyet...már megbántam..főleg, hogy arról volt szó, hogy 1 évünk van rá..ehhez képest kaptunk egy e-mailt amiben közölték, hogy május 15!!! Kérdem én: 5 hónap kell, hogy el lehessen küldeni amerikába???? Főleg, hogy azt sem tudják, hogy ki vinné, ha vinné!! Sőt azt is íták, hogy akkor posta, na én erre azt mondom, hogy ha már egyébként is fizetni kell a postázásért akkor bőven ráérek feladni szeptember elején!!! Végül is én ezt írtam alá!!!! Ráadásul hallottam már több ember felszólalását, de  senki nem mer semmit szóvá tenni! Nem tudom mennyien olvassátok a blogomat, de esetleg ha van olyan akinél van ilyen fos, mert még én kis kezdő szemével is látom, hogy fos...akkor jelezzen..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése